Mersin Üniversitesi Personel Maaş Banka Promosyonu İhale İlanı

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü



MERSİN ÜNİVERSİTESİ

PERSONEL MAAŞ BANKA PROMOSYONU İHALE İLANI






 

Sayı     : 2024/1                                                                                                           29/02/2024

Konu   : Personel Maaş Banka Promosyonu İhale İlanı


Maaş Promosyonu İhale Numarası   : 2024/1

Kurumun Adı                                         :  Mersin Üniversitesi Rektörlüğü

a.       Adresi                                           :  Çiftlikköy Kampüsü Yenişehir/MERSİN

b.       Telefon/Faks Numarası             : Tel: +90(324) 3610001/35501 (Dahili)     

                                                                   Fax: + 90(324) 3610015

c.        Elektronik Posta Adresi             : strateji@mersin.edu.tr

d.       Web adresi                                  : www.mersin.edu.tr

İhale Konusu                                         : Personel Maaş Banka Promosyonu İhalesi

İhale Usulü                                          : Herhangi Bir İhale Kanununa Tabi Olmayan Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulü   

Promosyon İhalesi Toplantı Yeri        : Mersin Üniversitesi Rektörlüğü Senato Toplantı Salonu

Promosyon İhalesi Tarih ve Saati       : 20/03/2024 Çarşamba Günü Saat –10:00

 

Personel Maaş Banka Promosyonu İhale Komisyonu 29/02/2024 tarihi Perşembe günü yaptığı toplantıda, ihalede uygulanacak kriterler belirleyerek; şartnameyi (Ek-1) ve Sözleşme tasarısını hazırlayarak; yukarıda belirtilen tarih ve saatlerde ihalenin yapılmasına, ihalenin Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulü ile yapılmasına, İhale İlanı ve eklerinin Mersin Üniversitesi internet adresinde yayınlanmasına, ilgili bankalara Maaş Promosyon İhalesi Davet Mektubu verilmesine karar vermiştir.

İhalede uygulanacak kriterler:

1.  Personel Maaş Banka Promosyonu İhalesi ekteki şartnamede belirtilen şartlar esas alınarak yapılacaktır.

2.  İhaleye teklif sunan banka bu şartnamede ve eklerinde yazılı şartları kabul etmiş sayılacaktır.

3. İhale Şartnamesi ve diğer belgeler Kurumumuzun  https://sgdb.mersin.edu.tr web adresindeki duyurular bölümünden ilan edilecek, başvuru için gerekli evraklar belirtilen web adresinden temin edilecektir. Tekliflerde kurum formları kullanılacaktır.

4.  İhalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif “teklif edilen en yüksek teklif bedeli”  dikkate alınarak belirlenecek ihale olup, kapalı zarf ve açık artırma usulleri ile gerçekleştirilecektir.

5. Teklifler, Kapalı zarf içerisinde, en geç 20/03/2024 Çarşamba günü, Saat 10:00’a kadar Mersin Üniversitesi Rektörlüğü Senato Toplantı Salonunda ihaleye katılacak banka yetkilileri tarafından kapalı zarf içerisinde sunulacaktır,

6. Zarflar tekliflerin alınma sırasına göre tutanak altına alınacak, komisyonca tüm banka yetkililerinin huzurunda açılacak, daha sonra teklifleri uygun olan (asgari teklif miktarında ya da üstünde teklif sunanlar) bankaların iştirak edeceği açık artırma yoluna gidilecektir.

7.  Anlaşma yapılan Banka ile ekte yer alan protokol imzalanacaktır.

 Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

  

Ek:

1.       Şartname (Ek-1)

2.       Personel Maaş Banka Promosyon İhalesi Banka Yetkilisi Mektubu (Ek-1/a)

3.       Personel Maaş Banka Promosyon İhalesi Teklif Mektubu (Ek-1/b)

4.       Sözleşme Tasarısı (Ek-2)

5.      Teklif Zarfında Üzerinde Bulunması Gereken Bilgiler (Ek-3)


  • 2024-03-06 10:23:37
  • 993