Yaz Döneminde Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Almak İsteyen Öğrencilerin Dikkatine

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü

slide background

Meü



2022-2023 Yaz Öğretiminde bölümlerinizde almak istediğiniz derslerin açılmaması halinde ders alacağınız üniversitenin taban puanının (kayıt yapacağınız okulun taban puanı okulunuz taban puanına eşit veya daha yüksek olmalıdır) kontrolünü yaptıktan sonra aşağıdaki linkte yer alan  “Yaz Okulu Ders Talep Formunu“ ve alacağınız dersin/derslerin içeriğini ve kredisini gösteren belgeler ile Bölüm Sekreterliğinize başvuruda bulunmanız gerekmektedir (MEÜ Yaz Öğretimi Yönergesi Madde 10).

Bölüm Sekreterliğiniz gerekli kontrolleri sağladıktan sonra belgeleriniz alınması planlanan dersi bölümünüzde okutan Öğretim Elemanı tarafından incelenip uygun veya uygun değildir görüşü alınır.  Ardından, öğretim elemanının görüşü Bölüm  Kurulu tarafından değerlendirilip karara bağlanır.


ÖNEMLİ NOT: Mersin dışında olan öğrencilerimiz başvuru evraklarını çıktı alıp tarayarak teknikbilimler@mersin.edu.tr  e-posta adresine gönderebilir.  


Ders talep formu bağlantısı için tıklayınız.


  • 2023-07-05 10:15:42
  • 1709