Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Slide background
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Meü

Program Çıktıları

1 İletişim ile ilgili temel kavramları ve kuramları öğrenir, çözümler ve sorgular.

2 İletişimin iş hayatındaki gücünü özümser.

3 Kitle iletişim araçlarını ve kullanım metotlarını çözer.

4 Alanıyla ilgili etik ve hukuk kurallarını bilme, özümseme ve uygulayabilme.

5 Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.

6 Bir örgütsel yapı için Halkla İlişkiler, reklam ve pazarlama programı-kampanyaları ve süreçlerine hakim olabilir ve hazırlayabilirler.

7 Tüketici eğilimlerini ve davranışlarını sorgulayıp yorumlar.

8 İletişim, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım alanındaki yasal ve etik değerleri insan haklarını da gözeterek uygular ve çözüm üretir.

9 Medya, halkla ilişkiler ve reklam ilişkisini planlar, projelendirir ve uygular

10 Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır

11 Toplumsal Sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikler planlar ve gerçekleştirir.

12 Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin teknolojileri yetkin bir biçimde kullanır.