
Doç. Dr. NİLGÜN DAĞ
- Yöksis ID 120333
- Researcher ID ETN-9023-2022
- ORCID ID 0000-0002-5084-6472
- Scopus ID 35298997100
- Scholar ID 1NbO-NgAAAAJ
- E-posta ndag@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42101, 11274
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Hayat Bilgisi Eğitimi
Hayat Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
Examination of Pre-Service Primary School Teachers' Levels of
Cultural Capital by CHAID Analysis
Journal of Theoretical Educational Science, vol. 18, no. 1, pp. 182–196 Link 2025
Primary school teacher candidates' perceptions of "aesthetics": a case study from Turkey
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 25, no. 1, pp. 201–211 Link 2024
Velilerin Öğretmen Tercihleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 60, pp. 1090–1107 Link 2024
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 335–354 Link 2024
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries
Hayef:journal of education (Online), vol. 19, no. 3, pp. 189–194 Link 2022
Journal of Theoretical Educational Science, vol. 18, no. 1, pp. 182–196 Link 2025
Primary school teacher candidates' perceptions of "aesthetics": a case study from Turkey
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 25, no. 1, pp. 201–211 Link 2024
Velilerin Öğretmen Tercihleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 60, pp. 1090–1107 Link 2024
İlkokul Öğretmenlerinin Müzeye İlişkin Algıları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 335–354 Link 2024
Examination of Life Science Textbooks in Terms of Childhood Injuries
Hayef:journal of education (Online), vol. 19, no. 3, pp. 189–194 Link 2022
Son 5 Bildiri
Ebeveynlik Stilleri ve Ebeveynlikte Zaman Sorunu
INTERNATIONAL 6th USBİLİM APPLIED AND SOCIAL SCIENCES CONGRESSES (15.12.2023 - 17.12.2023) Link 2023
Düşünme Kültürü Üzerine
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (02.11.2023 - 03.11.2023) Link 2023
Okul Müdürlerinin Öğretmenleri İkna Etmede Kullandıkları Yollar
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) (23.10.2019 - 27.10.2019) 2019
Neoliberal Eğitim Politikalarının Üniversitelerin İtibarı Açısından Doğurabileceği Riskler
Uluslar arası Yükseköğretim Kongresi (Cilt: 1, Bölüm VI, s. 303-308) (27.05.2011 - 29.05.2011) 2019
Konargöçer Kültürün Bireysel ve Toplumsal Psikolojimizde Bıraktığı İzler
Uluslararası Yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019) Link 2019
INTERNATIONAL 6th USBİLİM APPLIED AND SOCIAL SCIENCES CONGRESSES (15.12.2023 - 17.12.2023) Link 2023
Düşünme Kültürü Üzerine
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (02.11.2023 - 03.11.2023) Link 2023
Okul Müdürlerinin Öğretmenleri İkna Etmede Kullandıkları Yollar
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) (23.10.2019 - 27.10.2019) 2019
Neoliberal Eğitim Politikalarının Üniversitelerin İtibarı Açısından Doğurabileceği Riskler
Uluslar arası Yükseköğretim Kongresi (Cilt: 1, Bölüm VI, s. 303-308) (27.05.2011 - 29.05.2011) 2019
Konargöçer Kültürün Bireysel ve Toplumsal Psikolojimizde Bıraktığı İzler
Uluslararası Yaylacılık ve Yayla Kültürü Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019) Link 2019