
Dr. Öğr. Üyesi FATMA CANAN DURGUNGÖZ
- Yöksis ID 330772
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-8758-1861
- Scopus ID 57224446091
- Scholar ID 5FmXeowAAAAJ
- E-posta cdurgungoz@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42185
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Konuşma Engelliler Eğitimi
Konuşma Engelliler Eğitimi
Son 5 Makale
"Interactive lessons are great, but too much is too much": Hearing out neurodivergent students, Universal Design for Learning and the case for integrating more anonymous technology in higher education
HIGHER EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–20 Link 2025
Mülteci Ebeveynler ve Çocukları için Duygu Koçluğu Müdahale Programı: Bir Eylem Araştırması
Milli Eğitim, vol. 53, no. 242, pp. 713–740 Link 2024
An interactive technology-based emotion recognition intervention for children with developmental language disorder: A longitudinal mixed-method study
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, vol. 40, no. 1, pp. 1–18 Link 2024
Enhancing Parental Understanding of Emotions in Children with Developmental Language Disorder: An Online Parent-Led Intervention Program
HEALTHCARE, vol. 12, no. 16, pp. 1571–17 Link 2024
Decision Making of Speech and Language Therapists: Science or Intuition?
International Journal of Disability Development and Education, vol. 70, no. 6, pp. 1189–1205 Link 2023
HIGHER EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–20 Link 2025
Mülteci Ebeveynler ve Çocukları için Duygu Koçluğu Müdahale Programı: Bir Eylem Araştırması
Milli Eğitim, vol. 53, no. 242, pp. 713–740 Link 2024
An interactive technology-based emotion recognition intervention for children with developmental language disorder: A longitudinal mixed-method study
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, vol. 40, no. 1, pp. 1–18 Link 2024
Enhancing Parental Understanding of Emotions in Children with Developmental Language Disorder: An Online Parent-Led Intervention Program
HEALTHCARE, vol. 12, no. 16, pp. 1571–17 Link 2024
Decision Making of Speech and Language Therapists: Science or Intuition?
International Journal of Disability Development and Education, vol. 70, no. 6, pp. 1189–1205 Link 2023
Son 5 Bildiri
Öğretmen Adaylarının Nörogelişimsel Bozukluklara Yönelik Farkındalıkları
Uluslararası Katılımlı 8.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
Özel Gereksinimli Çocukların Kardeşlerinin Yaşam Kalitesi: F-Words Çerçevesinde Bir Kapsam Derlemesi
8. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
A Qualitative Exploration of the Design and Use of e-Learning Activities: Insights from Parents of Children with Developmental Language Disorder
10th International Conference on e-Society, e-Learning and e-Technologies (21.06.2024 - ) 2024
Exploring the Impact of an Interactive Technology-based Emotion Recognition Intervention for Children with Developmental Language Disorder
International Developmental Language Disorder Research Conference 2023 (11.09.2022 - ) 2023
Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Olan Çocuklar için Ebeveyn Liderliğinde Online Duygu Farkındalığı Müdahalesi
Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Konferansı (18.11.2023 - ) 2023
Uluslararası Katılımlı 8.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
Özel Gereksinimli Çocukların Kardeşlerinin Yaşam Kalitesi: F-Words Çerçevesinde Bir Kapsam Derlemesi
8. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
A Qualitative Exploration of the Design and Use of e-Learning Activities: Insights from Parents of Children with Developmental Language Disorder
10th International Conference on e-Society, e-Learning and e-Technologies (21.06.2024 - ) 2024
Exploring the Impact of an Interactive Technology-based Emotion Recognition Intervention for Children with Developmental Language Disorder
International Developmental Language Disorder Research Conference 2023 (11.09.2022 - ) 2023
Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Olan Çocuklar için Ebeveyn Liderliğinde Online Duygu Farkındalığı Müdahalesi
Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Konferansı (18.11.2023 - ) 2023