User profile picture

Dr. Öğr. Üyesi FATMA CANAN DURGUNGÖZ



  • Yöksis ID 330772
  • Researcher ID
  • ORCID ID 0000-0001-8758-1861
  • Scopus ID 57224446091
  • Scholar ID 5FmXeowAAAAJ
  • E-posta cdurgungoz@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42185

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Konuşma Engelliler Eğitimi

9

MAKALE

Detay

7

BİLDİRİ

Detay

8

PROJE

Detay

0

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

"Interactive lessons are great, but too much is too much": Hearing out neurodivergent students, Universal Design for Learning and the case for integrating more anonymous technology in higher education
HIGHER EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–20 Link 2025
Mülteci Ebeveynler ve Çocukları için Duygu Koçluğu Müdahale Programı: Bir Eylem Araştırması
Milli Eğitim, vol. 53, no. 242, pp. 713–740 Link 2024
An interactive technology-based emotion recognition intervention for children with developmental language disorder: A longitudinal mixed-method study
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, vol. 40, no. 1, pp. 1–18 Link 2024
Enhancing Parental Understanding of Emotions in Children with Developmental Language Disorder: An Online Parent-Led Intervention Program
HEALTHCARE, vol. 12, no. 16, pp. 1571–17 Link 2024
Decision Making of Speech and Language Therapists: Science or Intuition?
International Journal of Disability Development and Education, vol. 70, no. 6, pp. 1189–1205 Link 2023

Son 5 Bildiri

Öğretmen Adaylarının Nörogelişimsel Bozukluklara Yönelik Farkındalıkları
Uluslararası Katılımlı 8.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
Özel Gereksinimli Çocukların Kardeşlerinin Yaşam Kalitesi: F-Words Çerçevesinde Bir Kapsam Derlemesi
8. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025) (27.04.2025 - ) Link 2025
A Qualitative Exploration of the Design and Use of e-Learning Activities: Insights from Parents of Children with Developmental Language Disorder
10th International Conference on e-Society, e-Learning and e-Technologies (21.06.2024 - ) 2024
Exploring the Impact of an Interactive Technology-based Emotion Recognition Intervention for Children with Developmental Language Disorder
International Developmental Language Disorder Research Conference 2023 (11.09.2022 - ) 2023
Gelişimsel Dil Bozukluğu (GDB) Olan Çocuklar için Ebeveyn Liderliğinde Online Duygu Farkındalığı Müdahalesi
Uluslararası V. Çocuk Gelişimi Konferansı (18.11.2023 - ) 2023