User profile picture

Doktor Öğretim Üyesi ALİ GÖK



  • Yöksis ID 136548
  • Researcher ID CQU-2796-2022
  • ORCID ID 0000-0002-1376-809X
  • Scopus ID 36023370400
  • Scholar ID q8hJbFsAAAAJ
  • E-posta gokali@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42165

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

6

MAKALE

Detay

17

BİLDİRİ

Detay

2

PROJE

Detay

6

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

AN INVESTIGATION OF THE MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF CREATIVE THINKING AND CRITICAL THINKING SKILLS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 2, pp. 264–287 Link 2023
Turkish Adaptation Study of Digital Addiction Scale for Children
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1320–1336 Link 2023
The effect of flipped classroom model on self-regulation skills of middle school students
i-manager’s Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 3, pp. 29–40 Link 2023
Views and Demands Of Teachers About In-Service Training Within The Scope Of Fatih Project
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 24, no. 3, pp. 1453–1468 Link 2016
Investigation of FATİH Project within the Scope of Teachers School Administrators and YEGITEK Administrators Opinions A Multiple Case Study
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 487–504 Link 2015

Son 5 Bildiri

TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Kapsamında Gerçekleştirilen “Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleriyle Gezegenimi Koruyorum” Projesinin Değerlendirilmesi
XII. International Conference on Social Research and Behavioral Sciences (12.11.2022 - ) 2022
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretim Yönetim Sistemi Olarak EBA Platformununa Yönelik Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
14th International Computer & Instructional Technologies Symposium (26.10.2021 - ) 2021
Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Arduino ile Metin Tabanlı ve Blok Tabanlı Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşleri
13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Öğretmen Adaylarının siber Güvenlik Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - ) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
ITTES (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018